A mókusok spórolnak.

spórolási tippek

Mindig utáltam a grapefruitot, aztán kipróbáltam ezt a trükköt

2015. április 24.

mez_grapefruit.jpg

Ha Te sem szeretted eddig a grapefruitot, akkor azért, ha meg eddig is imádtad, akkor azért kell ezt a receptet kipróbálnod! Nem fogsz csalódni, ígérem! Nem kell hozzá semmi más, csak egy titok és maga a gyümölcs + méz és egy kis nagy türelem! Kihívás elfogadva? ;)

Ja, hogy a mézet (sem) szereted? Az sem gond! Komolyan! Valami titokzatos módon, ha így készíted, ez a két cucc úgy egymásba olvad, hogy tulajdonképpen egy új finomság születik belőlük. Ki kell próbálni és kész! 

Ha szeretsz újdonságokat kipróbálni, de örülsz, ha valaki elmondja a véleményét és teszteli előtted... akkor kövesd mókust, mert ő imád új dolgokat a szádba adni! ;)  

Mi kell hozzá?

Mondom, csak grapefruit és méz. Esetleg egy tál, meg egy konyharuha meg egy vizes rongy, ha flancolsz. :) A konyharuha azért kellhet, mert ez a kis dög bizony hajlamos a spriccelésre és ha nem vigyázol, minden csupa ragacs lesz körülötted, mire végzel.

grapefruit.jpg

Elkészítés menete

A legnehezebb feladat az egészben, magának a gyümölcsnek a megpucolása. Merthogy most nem arról van szó, hogy rántsuk le a leplet/bundát/köpenyt/héjat róla és szedjük gerezdjeire és kész... bárcsak ennyi lenne! :D De nem! Úgy bizony hiába rakod elém, én ugyan meg nem eszem azt a keserű, köpködésre kényszerítő fura valamit. Én nem! Viszont van egy trükk, amivel karikacsapásra minden megváltozik.

Ha spórolási tippekre is vevő kíváncsi vagy, akkor kövesd mókust a Rezsicsökkentő Cikksorozatában is, ahol hasonlóan egyszerű trükkökkel fogsz találkozni: házi mosószer- és öblítőrecept, WC-tartály víztakarékos beállítása házilag, háztartási jó tanácsok és azonnali 75 pénzszerző tipp!
Ez és még sok egyéb mind a Tied lesz, ha feliratkozol. Ide kattints! --->

Mutatom, én hogy csinálom

A titok nyitja az, hogy minden pici apró fehér részétől megszabadulunk a gyümölcsnek, legyen az hártya, belső-külső vékony héjszerű valami, kis gyökérféleségek, bármi... minden, ami fehér, annak mennie kell, nincs mese! A képeken láthatod az én technikámat, de Te is megtalálod majd a legegyszerűbb, leggyorsabb módját, hogyan szabadulj meg a felesleges részektől.

grapefruit_hamozasa.jpg

Mivel iszonyú hosszú idő tud lenni - de tényleg, egy nagyobb mennyiség órákat is igénybe vehet akár -, én pl. TV-nézés közben szoktam csinálni (szegény nagyim ezt látja fentről, akkor tuti elfordul szégyenében :D), az ölemben egy konyharuha, benne egy nagy tál, mellettem egy citromos vizes rongy a kéztörléshez és mehet a móka! 

grapefruit_salata.jpg

A végére ne maradjon semmi más, csak a színtiszta gyümölcshús! 

grapefruit_gyumolcshus.jpg

Mézezzünk

Utána már minden sima ügy, mert csak apróbb darabjaira kell szedned a gyümit (ha a hámozás közben nem trancsíroztad szét még az egészet :)), majd mézet kell rá csurgatni és jól összekeverni!

Nem kell méregetned, csak érzésre. Ha jobban szereted a savanykás ízt, akkor kevesebb mézet rakj hozzá, ha inkább édes élvezetekre vágysz, akkor bátran boríts rá többet. Én 3 grapefruit húsához raktam kb. 2 evőkanálnyi mézet most. Ha túl édesnek érzed, rakj hozzá citromlét, amitől csak még pikánsabb lesz! Elronthatatlan! 

grapefruit_salata_mezzel.jpg

Mindenképp jót tesz neki, ha kicsit hagyod összeállni, hogy összeérjenek az ízek (pár órát legalább, de akár egész éjjel), de ha azonnal felfalod, úgy is nagyon finom! (Én az első tál készítésekor elfelejtettem fotókat készíteni és majdnem elfogyott, mire eszembe jutott, hogy megírjam Neked, így kénytelen voltam újabb adagot készíteni. Én szegény. ;))

Az eredmény

A legjobb benne, hogy eltűnt minden keserűség (még a kedved is jobb lesz, igen :)), de tényleg! Ezentúl nem úgy fogsz a grapefruitra gondolni, mint egy keserű gyümölcsre. Inkább savanykás-édes íz fog eszedbe jutni és az élmény, hogy valami újat ismertél meg és ami hihetetlen, de hogy most már Te is szereted a grapefruitot! 

mezes_grapefruit_salata.jpg

Ínycsiklandozó érzés, ahogy végigsiklik a nyelveden a kis zselés anyag. Annyira sikamlós és játékos, hogy tökéletes alanya lehet egy bizonyos szembekötős izgalmas játéknak is! ;)

grapefruit_nyar.jpg

Könyörgöm, próbáld ki és mondd el a véleményedet, izgatottan várom! Ha pedig hasonló jó kis recepted van, szintén írd meg és én kipróbálom! Addig is kövess!  

saláta konyha recept méz grapefruit kipróbáltuk egészséges finomság

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolok.blog.hu/api/trackback/id/tr577392304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása