A mókusok spórolnak.

spórolási tippek

Ne higgy a szemednek! Egy "extra" WC-papír története

2014. augusztus 12.

maya_wc_papir_atveres.jpg

Mókusmegtévesztés áldozata lettem és ez fáj! :( Úgy kezdődött, hogy megláttam és beleszerettem. Igen, egy WC-papírba! :P Igazi - nem követendő! - impulzusvásárlás volt ez a részemről, amire bár hajlamos vagyok, ritkán bánom meg!

Ha szereted a termékteszteket és örülnél, ha egy mókus szólna, hogy mi az, amire nem érdemes költened a makkra valót, akkor kövesd őt! 

Három dolog miatt mentem be a közibe, amiket pikk-pakk felkapkodtam, és már rohantam a pénztárhoz, amikor szembejött eme szépség. Megtetszett, felkaptam és vittem. Ennyi volt. Nem, nem néztem az árát, nem, nem néztem meg jobban, nem, nem bontottam ki, csak fogtam és megvettem. Ezért nyilván meg is érdemlem, hogy így jártam. Nem is kérdés.

Ő volt az! 

maya_wc_papir_teszt.jpg

Kitalálod, mi nem stimmel?

Több mindennel is gond van, de gondolhatod, hogy ha megtetszett, akkor nem a vastagságát néztem vagy hogy hány rétegű. Nem biza. Csak a csomagolást! :fejetfalbaver:

Csúnyán elhittem - azt gondoltam -, hogy maga a WC-papír mintás és mivel a dizájn tetszett, hát megvettem. Nem kellett volna! Csak mondom, hogy legalább Te már ne dőlj be! Pedig igazán jól nézne ki - így néz ki nejlonon keresztül:

maya_wc_papir_nem_mintas.jpg

Ugye, hogy cool lenne?

Ha igazi spórolási trükkre vágysz a WC-ben, gyere, iratkozz fel a cikksorozatunkra
és olyat mutatok, amitől azonnal plusz pénz jön a házhoz!
Bónuszként kapsz 75 azonnali pénzkereseti lehetőséget is
és ez nem csak a csomagoláson van rajta! Gyere, gyere! --->

No de. A hirtelen mókusfelháborodásom tovaszállása után próbáltam pozitívan hozzáállni. Legalább vettem egy új márkás WC-papírt - úgyis tesztelni akarjuk mindet a mókusainknak -, ami a csomagolás szerint extra...

Hát nézzük!

WC-papírnak WC-papír van benne, ez igaz, de se nem maya, se nem extra. Fehér és nem túl erős. 

maya_wc_papir_feher.jpg

Rejtélyes oknál fogva a tekercs hossza le van ragasztva és biztos nem azért, mert közben hosszabb lett, hiszen azt büszkén hirdetnék, gondolom (remélem)!

A tekercs átmérője is meg van adva, ami pont hogy semmilyen használható infót nem árul el a termékről, de a belső guriga átmérőjét már elfelejtették megadni, pedig már úgy belejöttek. Na hát az is nagy. Egy átlagos WC-papír gurigája simán belefér és még marad is fél-egy cm. Ezt csak a teljesség kedvéért.

maya_wc_papir_adatok.jpg

Mókustanulság: Ne csak a csomagolást nézd! Soha! Tudom, Te olyat nem tennél! Persze! :P

Szerintem egyértelműen megérdemel egy Fekete Makk díjat, mert igen keveset hoz abból, amit ígér. Árat nem tudok mondani, mert tényleg nem néztem, de majd kiderítem és a nagy WC-papír tesztben az is benne lesz! ;)

Imádnám, ha Te is elmondanád, milyen cuccokba futottál bele, amiket ott kellett volna hagynod. Csak hogy én már ne vegyem meg. Segítesz?   

teszt minőség kipróbáltuk WC papír marketingtrükkök Ne vedd meg! termékpróba

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolok.blog.hu/api/trackback/id/tr936597729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása