A mókusok spórolnak.

spórolási tippek

Használt gumiból gyerekjáték - Csináld magad!

2013. augusztus 02.

Nem, nem olyan gumiból! :P Autógumiból, Te! Akár csak az újrahasznosítás jegyében, akár azért mert tényleg mókusjól néz ki, egy pillantást megér. Mókold magad! rovatunk legújabb tippjeként ezt a cukiságot hoztam Neked.

kerti_gyerekjatek_autogumibol.jpgÉs persze mondanom sem kell, én hintamókust varázsolnék belőle! :D

Bár én még nem próbáltam (kert, gyerek és autógumi hiányában :D), de az elkészítése lehet, hogy nem annyira gyerekjáték. Viszont biztos, hogy olcsó és egyedi játék lesz a gyereknek és egyedi dísze a kertnek.

Hihetetlen sok jó ötlettel jövünk még, lájkolj! ;)  

Nem találtam részletes leírást sehol, de nagyjából el lehet képzelni, hogy készül, ill. összeraktam két képet, ami alapján egy kezdő apuka is biztos össze tudja eszkábálni. Utána már csak megfelelő festékkel kell festeni, majd ragaszthatunk rá szemet, farkat, stb. Hát hajrá!

szereles2.jpg

Ez pedig egy... ööö... gumilibikóka!? :D Mindenesetre a gyerkőcök tudnának vele mit kezdeni, ebben biztos vagyok. Lehet, hogy még én is. :)

libikoka_autogumibol.jpgleírás: myfixituplife (angol)

És ha már úgyis szereztél (akár csak a sufniból) autógumit, akkor használd fel több dologra is.

Készíts belőle kerti tavat! >>>

Ha kreatív vagy, azért, ha kevésbé, de szeretnél hasonlókat készíteni, akkor azért lájkolj! (Az egyik csak bejön. :D) És ha még szavaznál is ránk a Goldenblog versenyen, mókustapssal jutalmaznánk! ;) 

fotó1, fotó2

újrahasznosítás hinta gyerekjáték autógumi kertes ház DIY

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolok.blog.hu/api/trackback/id/tr85438192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása