A mókusok spórolnak.

spórolási tippek

Így spórold meg a készpénzbefizetés díját, ha UniCredit-es vagy!

2014. július 19.

unicredit.jpg

Voltam bent bankban mókusmanccsal az asztalt verni,hogy nekem nem tetszik, hogy alkalmanként 500 (!) forintért teszek be pénzt a számlámra. Komolyan. Márpedig egy spórolós mókussal gyakran előfordul, hogy pénzt tenne be.

Ekkor mondta az ürge, hogy ne a pénztárat használjam, hanem az automatát!

Ugyanis ha az automatán fizetek be a számlámra, akkor amellett, hogy azonnal jóváíródik az összeg, teljesen ingyenes! Na ezt már szeretem.

Mókus ugyan szól, de ez a Te zsebedre megy! Nyomj egy lájkot és a következő okosság is eljut hozzád! ;) 

Jöjjenek az aggodalmak, amiket én is feltettem:

  • Régen az automatánál borítékba kellett tenni, macera volt. Ma ez úgy működik, hogy egy köteg pénzt (max. 50 darabot) odateszek az automatához és megetetem vele.
  • Azonnal jóváíródik a számlámon.
  • Odateszem a pénzt és utána kiírja, hogy mennyit számolt le. Ha szerintem rosszul számolt, akkor nem okézom le és visszaad mindent, amit neki adtam.

Igazából ez tényleg egy hasznos fejlesztés, mert így nem kell sorban állni és nem kell nyitva tartást fizetni. Nem kerül semmibe és jóváíródik, így utána azonnal már el is költhetem a kártyával látszik is a számlámon.

Nemcsak a bankoláson, hanem máson is spórolnál? Egy halom ötletet osztok itt meg Veled, ráadásul semmibe sem kerül! Iratkozz fel gyorsan és spóroljunk már mától!

Hogyan csináljam?

  1. Dugd be a kártyádat.
  2. Add meg a PIN kódodat.
  3. Ahol eddig a készpénzfelvételt választottad, ott most a "készpénzbefizetés"-t válaszd.
  4. Kinyílik az ajtaja, tedd oda a pénzt (nem kell válogatnod, sorrendbe tenned, semmit sem, csak add oda, majd ő ügyesen elforgatja a bankjegyeket, mint mókus a mogyorót).
  5. Kiírja, hogy mennyi pénzt adtál. Ha rendben van, akkor okézd le. Ha nem, akkor meg tudod szakítani a műveletet és mindent visszaad.
  6. Kapsz egy bizonylatot róla, hogy mennyit és milyen címletekben fizettél be.

Ugye milyen egyszerű?

Nos, ha UniCredit a bankod, akkor mától soha ne menj be a pénztárba pénzt befizetni. Egy mókus ezt ingyen csinálja!

spórolás bankkártya készpénz Bank UniCredit

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolok.blog.hu/api/trackback/id/tr196524473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása