A mókusok spórolnak.

spórolási tippek

Te mit csinálsz a rajtad maradt alkohollal?

2014. július 11.

liquoroff.jpg

Helló. Mókus vagyok és antialkoholista. Komolyan, nem iszom alkoholt (na ez aztán a spórolás!). Azonban ezt nem mindenki tudja rólam. Illetve aki igen, az valószínűleg megbotlott egy kőben és beverte a kis buksiját, mert biztosan csak ezért hoz nekem ajándékba alkoholt. Mindig.

Ám én jól nevelt mókusként persze mindig nagyon örülök neki. Meg a testvérem is, aki aztán ezeket megkapja tőlem. Ám, mit lehetne még csinálni a nemkívánatos borral, vodkával vagy ciderrel?

Szerintem Neked követned kellene mókust... De ha jól átgondolom... hm... nem! Akkor is követned kell mókust! Nyomj gyorsan egy lájkot. ;) 

Japánban nyílt egy bolt, amely többek között visszavett alkoholokat is forgalmaz.

  • Azaz én megkapom, széles mosollyal megköszönöm.
  • Elviszem ebbe a boltba és kicsit olcsóbban, de eladom.
  • Más pedig olcsóbban jut ahhoz az üveg borhoz, ami nekem nem is kellett.

Így pedig mindhárman boldogak leszünk.

Igazából ez egy remek ötlet, mert az alkoholok le vannak zárva. Semmit sem számít, hogy az már volt valakié. Nulla kockázat és olcsóbb ár. Kell ennél több egy mókusnak? Te megvennéd?

Itthon nincs kedve valami metróállomásos (pl Relay-nek) boltnak kitenni egy ilyen hordót? A nagy forgalom biztos, hogy elvinné mindig a készletet. Én meg odavinném az ajándékaimat és a pénzből vennék mogyorót. Így mindenki boldog lehet! :)

De én már attól is boldog leszek ám, ha feliratkozol a cikksorozatunkra is és cserébe jobbnál jobb költségcsökkentő tippeket küldök Neked e-mail-ben. Jössz? --->

Az is eszembe jutott, hogy vaterán is eladhatnám, de megnéztem és nem nagyon mennek ott az alkoholok. Ráadásul a szállítási költségek pont elviszik a lényegét. Ez nem véletlen, csak ilyen forgalmas helyeken maradhat életképes.

***UPDATE*** Közben beszéltünk kedvenc mókuskönyvelőnkkel és kiderült, hogy az itteni jogszabályok miatt ezt lehetetlen volna kivitelezni. :( Ám ne szomorkodjunk, hiszen Japánba még mindig elvihetjük a felesleget! ;)

Te mit csinálsz azokkal az ajándék alkoholokkal, amit a hátad közepére kívánnál? Hátha csak én nem gondoltam valami még remekebb megoldásra.

Írd meg itt alul, nagyon mókuskíváncsi lettem ám Rád!

alkohol japán innováció ajándék ötlet

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolok.blog.hu/api/trackback/id/tr816500893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása