A mókusok spórolnak.

spórolási tippek

Spórolós tippek, melyek nem működnek...

2013. október 29.

Tudod, hogy mi azok a mókusok vagyunk, akik szeretünk először mindent kipróbálni, letesztelni... és csak utána megmutatni Neked. Ez így lesz ezentúl is, azonban elindítjuk a "Mókusok szerint nem" rovatunkat, ahol olyan spórolós ötletekről rántjuk le a leplet, amik nem működnek

nem-mukodik.jpg

Kipróbáltuk. Nem. Nem működik. A mókusok szerint nem. 

Ma egészen másról akartam cikket írni Neked, de megint szembejött a "Hogyan puhítsuk fel régi törölközőinket?" kérdés és arra a különböző ötletek (amik persze, hogy nem működnek :(), így gondoltam, itt az ideje, hogy elindítsuk ezt a rovatot.

Ha Te sem szeretnéd feleslegesen időt, pénzt és energiát költeni az olyan tippekre, amik nem működnek, kövess! Itt bemutatjuk a fals ötleteket is.  

Na, tehát:

Hogyan varázsoljuk újból pihe-puhává a törölközőket?

Sehogy.

Bocsi, ez most biztos fáj, de azok a törölközők, amiket már sokszor használtunk-mostunk-szárítottunk és eldurvultak, szöszösek lettek, száraznak érezzük a tapintásukat és már a vizet sem szívják úgy, ahogy kellene... azok KUKA! Ennyi!

Illetve persze semmiképp ne dobjuk ki, mert sok mindenre jó lehet még, de nem arra a finom "Hú de finom, puha érzés a bőrömnek." típusú törölközésre. Arra már soha többet. Ez van. :(

Viszont, tökéletes lehet kifejezetten dörzsizésre! >>> "... vágjuk szét és varrjunk belőle mosdókesztyűket, egyből hasznosul a dörzsiségessége." (ötlet Balitól)

"Ha kidobnád, add oda egy kutyamenhelynek, a kutyák nem fognak panaszkodni, hogy nem elég pihe-puha. Örülnek, hogy van valami alattuk, ami melegít." (tipp Esztertől)

torolkozok.jpg

Az egyetlen, ami tulajdonképpen - persze, hogy ! - működik: a vasalás! :) Na de hogy én nem fogok minden alkalommal türcsiket vasalni, az biztos. :P

Így hosszabb megoldást kerestem. Sokféle ötletet fogsz találni a neten... nem próbáltam mindet, de eleget ahhoz, hogy azt gondoljam, néha tényleg nem árt lecserélni őket. 

Próbáltam az ecetezést:

torolkozopuhitas_ecettel.jpg

Trisót is javasoltak, de nekem azt mondta egy mosógépszerelő, hogy azt ne tegyük gépbe (ahogy ő az ecetet sem javasolja). Így, én erről lemondtam.

És persze, hogy a szódázást is kipróbáltam (egy mókus azt soha nem hagyná ki ;)):

torolkozopuhitas_szodabikarbonaval.jpg

Egyik sem vált be és semmi nem történt vele tulajdonképpen. (Jó, tiszta lett, juhú! :D)

Így, én azt mondom, hogy törölközőpuhítgatással ne próbálkozz, barátkozz meg a gondolattal, hogy van, ami már soha nem lesz a régi... és vegyél újat. A régit pedig használd fel okosan.

Persze, ha Neked valamilyen módon mégis sikerült a trükk, azonnal szólj!!! ;)

Kérlek, Te is írd meg, ha olyan tippel, trükkel, ötlettel találkoztál, amit Te is kipróbáltál, de nem működik, vagy nem annyira hatékony, mint olvastad, hitted, mondták... Gyűjtsük össze ezeket együtt, hogy másoknak már ne kelljen feleslegesen próbálkozniuk! Írj! ;)  

szódabikarbóna fürdőszoba ecet nem működik törölközőpuhítás

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolok.blog.hu/api/trackback/id/tr25604445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása