A mókusok spórolnak.

spórolási tippek

Növények a falon +fotó

2014. február 11.

novenyek_a_falon.jpgVan, hogy a mókusodúban helyhiánnyal küszködik a kis szőrös. Hát így vagyok most én is. Szeretnénk minél több növényt a lakásba, de kevés a hely. Így hát elindultam inspirációkat gyűjteni...

Nézegettem virágtartókat és jópofa kültéri - pl. raklapos (majd mutatom) - megoldásokat találtam, de lakáson belülre végül a fali ötletek fogtak meg leginkább, hiszen ott még nálunk is akad szabad hely.

Ha Te is gyűjtöd az inspirációkat és kell még egy lelőhely, kövess és mutassuk meg egymásnak a szerzeményeinket! ;) 

Első kedvenc, amibe belebotlottam: az átlátszó növénylakások. Imádom a föld színét és nagyon tetszettek mindig is az olyan kreálmányok a virágkiállításokon, faiskolákban, amikor üvegbe ültetnek növényeket és látszik a kis ágyuk. :)

viragok_befottes_uvegben.jpg

Ha nincs is speciális üveged, vagy nem akarsz rá költeni, akkor is a faladra varázsolhatod a növényeket. Használj egyszerű befőttes üvegeket vagy különleges alakú mézes vagy lekváros üvegeket, hogy ők se a szelektívben végezzék és rögzítsd tömlőbilincsek segítségével. (Igen, ez a neve. :) Hosszas keresgélés után megtaláltam, úgyhogy neked már nem kell végignézned a Praktiker vagy OBI összes polcát, elég, ha név szerint kéred.)

Van, ahová ezt a fémet is el tudom képzelni, de kevésbé lakásba. Mégis, tetszik. De azért van, ami már nekem is sok. :Dkepkeretben_novenyek.jpgAz egyik legmutatósabbak mégiscsak a sima fehérben (fehér vagy natúr felületen) komponált variációk (pedig én sokszor megkapom Mókuspetitől, hogy giccses és túl színes, amit akarok... most büszke lesz rám, hihi).novenyek_feher_kaspokban.jpgviragok_fakeretben.jpg

Ez egy másik nagy szerelmem. Letisztult, egyszerű anyag és forma, és tényleg, mint egy kép a falon. Ránézésre egyszerű is, hiszen csak méretre vágott falapokat kell összeszögelnünk. Hátlapnak biztos van egy vékony farostlemez legalább + valami drót és nyilván csak olyan növénykéket rakunk bele, akiknek elég a spriccelgetés. De hogy a föld hogy nem potyog le/ki? :) 

Még nem tudom, melyiket választom, de ha elkészült, megmutatom. ;)

Szerinted melyik a legjobb?

Neked is van hasonlód? Mutasd meg, hátha én is pont olyat szeretnék! ;) De ha csak van egy jó tipped, akkor is, írj!  

Képek: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

növények házi dekoráció helykihasználás helymegtakarítás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolok.blog.hu/api/trackback/id/tr585809060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása