A mókusok spórolnak.

spórolási tippek

Megfáztam vagy influenzás vagyok? Itt vannak a tünetek! +infógrafika

2013. november 03.

Nyakunkon az influenzaszezon. Ha nem ismered a tüneteket, lehet, hogy azt hiszed, megfázás. Pedig nem mindegy és könnyen felismerhető, ha tudod, mire figyelj. 

influenza-tunetei.jpg

Gondoltam, rajzolok egy tünettáblát Neked, amit ki is tudsz akár nyomtatni a hűtőre. Remélem, a segítségével pikk-pakk el tudod dönteni, hogy mivel állsz szemben. Ha pedig flu, akkor futás a dokihoz.

Szerencsére én már évek óta nem influenzázom. Éljen a sok vitamin! De tudom, vannak kevésbé szerencsések, akik mindig elkapják...

Segítenek az ilyen infógrafikák? Nyomj egy lájkot, ha igen! (nem ér csalni, mert mókus szeme mindent lát, tűrd be az ingedet is!)  

Hogyan döntsem el, hogy influenzás, vagy csak náthás vagyok?

megfazas-vagy-influenza.png

Itt találod meg nyomtatható verzióban.

Tehát: Figyeljük a tüneteket, mielőtt az utcára lépünk, mert gyakran az csak ront az állapotunkon, ha feleslegesen tesszük.  

influenza összehasonlítás megfázás infógrafika

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolok.blog.hu/api/trackback/id/tr95608586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása