A mókusok spórolnak.

spórolási tippek

nyers étel - heti kétszer - próba I. Tarts velem!

2013. március 08.

nyers_kaja2.jpg

Ennyi. :) Mindent elmondtam a címben ugyan, de ha már billentyűzetet ragadtam (ezt most egyébként papírra írtam először - hajnali fél 2-kor :)), tényleg örülnék, ha elolvasnád.

Tudom, abszolút hülyeségnek hangzik (legtöbbünk számára bizonyára), de kérlek, csak hallgass meg! Aztán majd megemészted.

Valahol nemrég olvastam, hogy spórolás szempontjából is (és ez egy nagyon fontos "is"!) mennyire logikus lenne néha nyers kosztot fogyasztani.

Persze ez nem azt jelenti szimplán, hogy egyél paradicsomot a reggeli szendvicsedhez, vagy nem egy "napi egy alma az orvost távol tartja" dolog.

Nem. Tényleg azt jelenti, hogy 

EGYÉL NYERS ÉTELT

ABSZOLÚT ÉTKEZÉSKÉNT

KIVÁLTVA EGY FŐÉTKEZÉST

HETI KÉTSZER. Mondjuk.

Haha. Na persze.

Elolvastam, majd lapoztam (ahogy jó eséllyel most majd Te is).

Aztán ma reggel eszembe jutott valahogy délelőtt és picit jobban végiggondoltam.

nyers_kaja.jpg

Mit is jelent ez pontosan?

  1. heti 2x-i főétkezés elkészítését borzasztóan leegyszerűsíted

  2. heti 2x tuti teljesen egészségesen étkezel, ami nemcsak szimplán egészséges, hanem méregtelenítési, emésztési szempontból is roppant (répa! hihi) jót teszel magadnak (és családodnak)

  3. RENGETEGET spórolhatsz vele!

    + ilyenkor esztétikai szempontból is biztos, hogy valami szép kerül a tányérodra :)

Jól van, jól van, abbahagyom.

Igazából nemcsak Téged győzködlek most, hanem saját magamat is. Még csak a szám nagy, de 11 perccel ezelőtt úgy döntöttem, hogy 

"Mi történhet? Próbáljuk ki!"

Folyt. köv. (a folytatásban konkrét számok, receptek, tapasztalatok...)

Huupssz

ui.: félelmetes, de miután leírtam a bejegyzést jutott csak eszembe, hogy mi okozhatta ezt a "hirtelen jött" őrült kísérleti ötletemet.

Ma a Lurdyban voltam egy egész napos előadáson. Délutánra kiszívták az agyamat és amikor kijöttünk, körülnézte, hogy mit lehetne enni.

Megdöbbenve láttam, hogy a Páholy Szendvicsesnél (ami egyébként nem volt finom - de. azt ettem) lehet kapni... dadamm

NYERS RÉPÁT!

repa.jpg

Nem, nem salátában és nyakon öntve valami mű szósszal, amiben van mindEn + cukor, hanem csak szimplán nyers, ropogós, csodaszép répát. (a kép minőségéért bocsi, csak facebookra készült hirtelen meglepődésemben)

Megláttam, megkívántam, megvettem.

Kaptam hozzá egy teljesen egyszerű tejföl-joghurt-kapor mártást, amiben tényleg nem volt más Még só sem.

Nagyon jólesett, isteni volt és tökéletesen kielégítő.

Érted?! :)

fotók: welikeitraw, vitamindesignshop és saját

pénz spórolás étkezés egészséges

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolok.blog.hu/api/trackback/id/tr745123826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása