A mókusok spórolnak.

spórolási tippek

Így vedd fel a harcot a repedt sarok és a lábszag ellen! [szóda-szerda]

2013. május 29.

Szódabikarbónával már takarítottunk, tisztítottunk és már meg is ittuk. Most a lábainkat vesszük vele kezelésbe.

szodabikarbonas_labaztatas.jpg

Miért is jó ez nekünk?

Mert a szódabikarbónás víz tényleg csodákra képes, már sokszor bizonyított.

Mikor áztasd Te is így a lábaidat?

  • ha bőrkeményedés van a sarkadon/talpadon
  • ha szokott izzadni a lábad
  • ha előfordul gombásodás a bőrödön
  • ha szereted kényeztetni a talpadat ;)
  • ha tudni akarod, milyen jó érzés a selymes sarok

Egészen érdekes állaga lesz a víznek a szódabikarbónától. Kicsit nyálkás-selymes (nem tudok jobb szót rá :)), de jó értelemben és jó érzés nagyon. Már a lábáztatás közben is érzed, hogy simogatja a bőröd és miután végeztél, valóban "babapopsi" tapintású lesz a talpad és sarkad egyaránt.  Próbáld ki!

A mennyiségre vonatkozóan mást és mást ajánlottak, így én több aránnyal is próbálkoztam. Általában 1 liter vízhez egy evőkanálnyit olvastam, de én már előtte is használtam és nálam ez az arány kisebb, a szódabikarbóna hátrányára (én kb. 3 liter vízhez használok egy feles pohárnyi szódát), tehát én azt mondom, 1,5 literenként 1 evőkanál elég. De mivel nem belsőleg fogyasztjuk el, nem árthat a több sem. :)

labaztatas.jpg

(Ha masszírozós szerkentyűbe rakod, akkor előtte oldd fel meleg vízben a szódabikarbónát, hogy ne tömítse el a kis lukakat.)

Ne csak a lábaink legyenek gyönyörűek, hanem a cipőnk is >>>

Vegyél szódabikarbónás lábfürdőt hetente és élvezd a radírozó hatását! ;) Ja, és lájkolj, ha kedvet kaptál!  

szódabikarbóna kipróbáltuk lábápolás bőrradír lecserélem szóda-szerda

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolok.blog.hu/api/trackback/id/tr705332385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása