A mókusok spórolnak.

spórolási tippek

Így tárold a "még nem szennyes" ruhákat +fotók

2014. február 08.

gyerekruhatarolo.jpg

Tiszta ruha – szennyes ruha – na meg amit nem tudsz se ide se oda sem tenni. Biztos voltál már vele te is úgy, hogy "Ezt még felvenném holnap.", és ledobtad valahova azt a ruhadarabot. Mókusmagdi, mint gyakorló anyuka, egy igazán egyszerű és okos ötlettel állt elő!

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de engem borzasztóan zavar, amikor a már egyszer felvett ruhákat - de még nem a szennyesbe valókat - a földön, ágyon, széken és egyéb helyeken látom. Eleinte kismókusiskolás koromban tökéletesen megfelelt erre a szék karfája - legalább egy helyen megtaláltam mindent - de mire felnőttem, kicsit többre vágytam.

Ha Te is kutatod a praktikus háztartási trükköket, kövess és kutakodjunk együtt! ;)

Hova is tegyem? Ez itt a nagy kérdés.

Sajna a fürdőszobai fogas kevésnek bizonyult, pláne a különféle kiegészítők miatt. És ahogy teltek az évek és gyarapodott a család, a bébimókus ruhatára is kiszorította a miénket.

Így leszoktam róla. Csak egy-két feleslegesen kinn maradt ruha akad a lakásban. Dolgozós- játszós, ahogy mi mondjuk. :) Viszont a kismókusnál más a téma (a napi 3-4 ruhacsere szerintem normális). Keresgettem a neten, hátha találok valami megoldást.

Mutatok néhányat a találati listámról.

1. Egyszerű létra és gyerekruhák kis vállfákon (Mókuspannának biztos tetszene ez a megoldás) - "Tényleg tetszik. ;)" ~MPa

2. Tökéletes megoldás az ajtó mögé rejteni a felesleget! Hisz alapból egy holttér.

ruhatarolasi_otletek.jpg

3. Egy igazán csajos megoldás! (Nekem ez volt a kedvencem.)

ruhak_a_falon.jpg

4. És még egy gyönyörűség!

polc_alatti_ruhatarolas.jpg

Végül megalkottam a magam egyszerű gyerekruha tartóját! Kaptunk egy halom nem elfordítható fejű gyerekruha vállfát, örültem, hogy végre hasznukat veszem. Felhasználtam a szoba adta lehetőségeket, így a fent futó gázcsövet. Fogtam egy a csomagolásnál használható zsinórt. Felkötöttem a csőre. Bizonyos távolságokban görcsöket kötöttem rá. Majd ráakasztgattam a ruhákat.

helytakarekos_gyerekruhatarolas.jpg

Mivel a mi kis mókusunk még kicsi, így a pelenkázóhoz tettem, hogy mindig könnyen elérhető legyen a váltás ruha. Egyetlen hátránya, hogy ahogy egyre csintalanabb lett, könnyebben le tudta ráncigálni az egyes darabokat. Így magasabbra pakoltam, és kihasználtam a vállfa nadrágtartó részét. Íme a teljes cseregarnitúra!

Tehát: légy kreatív és próbálkozz egyszerű trükkökkel vagy használd Mókusmagdi ötletét és persze kövesd Mót! ;) 

szöveg és fotók: Mókusmagdi

+ innen, innen, innen és innen

ruha praktikus tárolás otthon szekrény mókusmagdi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolok.blog.hu/api/trackback/id/tr275804824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása