A mókusok spórolnak.

spórolási tippek

Apró trükk teaáztatáshoz, ha túl nagy a teáskanna... +fotó

2013. június 08.

Csináljunk egy nagy ibrik teát. Vagy inkább több liternyit. :) 

tea.jpg

Hogyan oldja meg egy találékony mókus, hogy ne kelljen a beleesett filtert kihalászni a forró teából?

Én, szegény mókus, egy kevésbé felszerelt nyaralóban ragadtam, miközben kint tombolt a vihar. Sebaj, itthon maradunk és elvagyunk egy-két bögre meleg tea mellett.

Hatalmas teáskanna megvan. Teát vettünk, citrom van, vízmelegítőt elhoztuk otthonról. Hurrá! :)

Úgy döntöttem, hogy igazi menzateát készítek, vagyis 2 liter víz, 3 filter tea, sok cukor (jaj - nyaralok! :P) és citrom.

Nem is csináltam belőle nagy ügyet, kancsóban a forralt víz, már csak a filtert kell belelógatnom. Igen ám, de basszus, a kanna rohadt magas, így a filter belecsusszan, ha csak úgy elengedem. Nem volt kedvem tartani sem a filtert és egyébként is, miért kell nekem filtert halászgatnom a teámból?! 

Nem gond. A filterből kihúztam a zsinórt a papírral a végén, teát vízbe dob, várakozik. 4 perc után filter ki... auch! Persze, ahol kihúztam a zsinórt a filterből, ott kiszabadultak a kis tealevélkék és így a teám sem az a gyönyörű átlátszó lett /lásd fenti kép/. :(

Tudtad, hogy mi mindenre jó a használt teafilter? >>>

Na szóval, ezt a hatalmas problémát kellett megoldanom. Térültem-fordultam-agyaltam és arra jutottam, hogy egy sima, mezei befőttesgumival simán megoldom. És íme:

tea_kannaban.jpg

Ha valaha is szükséged lesz rá Neked is, csak annyit kell tenned, hogy egy áthurkolással rögzíted a filter(eke)t a gumihoz, majd a kanna fülénél fogva belógatod (ha nincs füle, akkor a csillár is megteszi, csak több gumi kell :)).

athurkolas_gumival.jpg

Szabadalmaztatnom kellene, azt hiszem. :D Így már kényelmesen, egyszerűen készíthetünk teát, minden mókusbosszankodás nélkül. 

Te hogy csinálnád?  

praktikus tea otthon

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolok.blog.hu/api/trackback/id/tr545351051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása