A mókusok spórolnak.

spórolási tippek

Tesco webáruház erősségei és gyengéi - megérkezett a rendelés [tapasztalat, vélemény] + fotók

2013. április 26.

Rendeltünk, megérkezett, beszámolunk, mutatjuk. 

cover.jpg

Volt minden? Milyen állapotban érkeztek? Mennyi idő volt az egész? >>>

Már írtunk a Tesco webáruház használatáról, illetve, hogy mire figyelj rendeléskor, most jöjjön a saját tapasztalat.

A fontos részeket vastagon kiemeltem a sietősek kedvéért! ;) Ha a részletekre nem vagy kíváncsi, csak fusd át a cikket (és ne felejtsd el megosztani, lájkolni, köszi :))

Fizetés 

Mivel készpénzzel nem lehet fizetni és nem volt épp kedvem a kártyám adatait sem bepötyögni, így a "személyesen, kártyával fizetek" opciót választottam. Ebben az esetben nem is zárolnak előlegesen sem semmilyen összeget a kártyánkon, tulajdonképpen megbíznak a vásárlóban, hogy valóban lesz nála olyan kártya, amin van is pénz. (Ha mégsem, akkor vissza az egész rendelés persze, mindent adminisztrálva és visszapakolva - ami nem kis macera nekik és igen kellemetlen lehet nekünk, úgyhogy erre mindig nagyon figyelj!)

A fizetés konkrétan tényleg fél percet vett igénybe - kártya be, zöld kód megnyom, kártya ki, aláírás és kész.

Nem kis mennyiségű papírt kaptam (A4-esen tételes számla, nyugta, visszaszámla), de érkezett aktuális gyűjtőfüzet is, matricákkal együtt.

matrica.jpg

Sajnos ez az online felületre nem igaz. Ott a Rendeléseim menüben csak az össz. összeg van feltüntetve, a számlát/rendelésed nem tudod utólag megnézni. Azonban minden megrendelt termék bekerül a Kedvencek közé, viszont rossz hír, hogy nem tudsz belőle törölni, egy idő után káosz lesz, így szerintem nem sok értelme van. 

Kiszállítási idő 

A megjelölt két órás intervallum közepén érkeztek, úgyhogy beleköthetetlen. :) 

Szintén jó hír, hogy most már szinte minden nap van másnapra is szabad időpont (és úgy néz ki, még hétvégére is. legalábbis  péntek du. fél 2-kor lehetett rendelni szombat du. 2-re - ami azért nem rossz, és most (szerda este 11) is tudok holnap délre) :))

A srácok 

Hozzám egy szállító fiú és egy vezető beosztású szimpatikus fiatalember érkezett, mindketten jó megjelenésűek (csak az a borzalmas világító mellény ne lenne, jajj :D) és kedvesek.

srác.jpg

Megkérdezte, hogy behozhatja -e a lakásba a dobozokat (hát hogy a rákba ne!), majd begurította az egész tornyot és lepakolta. 

dobozok.jpg

Abszolút segítőkészek voltak, bármit kérdeztem, próbáltak választ adni, vagy az ügyfélszolgálathoz irányítottak (teljesen jogosan, hisz jöttem a hülye "Ez miért nem úgy néz ki, mint a képen?" és hasonló kérdéseimmel).

Mindent tételesen végignéztem és megvizsgáltam, amit türelmesen végigvártak.

Mivel mondtam, hogy én nem tartok igényt a zacsikra (bár benne van az árban és megtarthatod), miközben én kipakoltam, a srác össze is gyűjtötte őket (rengeteg volt!) és visszavitték újrahasznosítás céljából. Ezzel sincs gondom. :)

100%-osan meg voltam elégedve a munkájukkal és hozzáállásukkal.

Clubcard kártya - pontjóváírás :( 

No itt volt/van egy kis probléma. Csak már másnap vettem észre, hogy bizony nem kaptam meg a pontjaimat. Telefon a Clubcard ügyfélszolinak. Kiderült, hogy a Tescos online fiókodat össze kell kötnöd a Clubcard-oddal, csak így működik a webáruházból való rendeléskor is. Erről sajnos nem szólnak előre és a leírásban sem szerepel, ennek ellenére - technikai okokra hivatkozva - utólag már nem tudják jóváírni.  (Nem értem, miért nem történik meg automatikusan, hisz nyilván igénybe akarom venni. Ki az, aki nem? Grr)  

Figyelj rá és mindenképp rögzítsd a kártyád számát az online felületen még rendelés előtt!

A tesco.hu/bevasarlas oldalon, bejelentkezés után > Felhasználói Fiókom > Clubcard kártya adatai > Clubcard kártya száma és a 63400954 szám után (eddig mindenkinek ugyanez) írd be a kártyaszámod végét. 

clubcard.jpg

Visszavét ✓

Egyetlenegy hiánycikk volt, ez egy csincsillaeledel, ami helyett hoztak deguknak valót (gondolták rágcsáló-rágcsáló :)). Ezt nem kértem, így visszaadtam nekik. Miközben én pakoltam, a fiú megírta róla a külön számlát (Fekete Makk díj nyertes lehetne, de hát ez van) és kész is. 

Csomagolás

Rengeteg zacsiban érkeztek meg a cuccok és nem értettem, hogy miért pontosan (én simán bedobálom őket 4-be összesen a 14 helyett :D). Típusonként különválasztva csomagolják őket, tisztítószerek, száraz élelmiszerek, hűtött cuccok, stb., minden külön. A fagyasztott élelmiszereket, illetve a cseretermékeket ráadásul megkülönböztetett kék szatyrokba rakják, hogy azonnal be tudd pakolni a fagyasztóba (illetve ellenőrizni, hogy elfogadod -e a helyettesítő terméket vagy sem).

A gombára pedig rá volt írva (egy post-it-en, kézzel - nagyon cuki! :)), hogy hamarosan lejár, figyeljek (2 nap).

gomba.jpg

Áruk minősége

Úgy hirdetik, hogy úgy válogatják össze a termékeket, mintha én szedtem volna össze magamnak, vagy mintha a saját családjuknak vinnék haza. És tényleg! 

eper_br_hutott.jpg

A brokkoli friss, az eper szép, az alma ropogós, és a hús is rendben volt. A zöldségeken és cidereken kívül a paradicsomszósz (Dolmio üveges) volt még törékeny, ami szintén épségben érkezett.

Mostanában volt egy jópofa Dolmio kampány is>>>

vélemény vásárlás tesco online otthon kipróbáltuk időmegtakarítás házhoz rendelés

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolok.blog.hu/api/trackback/id/tr15231501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása