A mókusok spórolnak.

spórolási tippek

Újabb Fekete Makk Díj nyertes: Piroska Szörp

2013. április 15.

Dühös Mókus alapított egy díjat, amit azoknak oszt ki, akik mérhetetlen pazarlást mutatnak. Ezúttal a Piroska Szörpöt illeti meg a kitüntetés, hiába is olyan finom.

piroska-szorpi-makkdij.jpgPiroska Szörp - Fekete Makk Díj

Mivel érdemelte ki?

Hasonlóan előző nyertesünkhöz, a Piroska Szörp is a papírt pazarolja, pazarolná. Én nem hagyom! 

piros1_kicsi.jpg

 

Elfogyott itthon a kedvenc szörpöm, így hát vettem egy üveggel és örömmel láttam a piros, rikító papírcetlit az üveg nyakán, hogy épp belefutottam egy nyereményjátékba. Nyerhetek egy robogót. Juhéjj! :)

 

Nem is kell tenni semmi egyebet, csak - és itt jön a lényeg! - beküldeni 3 db kupakot, vagy vonalkódot! Postai úton! Jajj! :(

piros2_kicsi.jpg

Könyörgöm, miért kell, hogy egy borítékot (és a feladás díját) teljesen feleslegesen elpazaroljunk? Értem én, hogy minden más esetben a gyártónak kellene megoldania, hogy egyedi azonosítót kapjon minden palack és még az is lehet, hogy az összességében nagyobb költség, de lássuk be, az azért mégiscsak más.

Szóval szomorú. És bár én nagyon szeretem a szörpjüket, nem fogok részt venni a játékban. :(

Ettől függetlenül érdemes Piroska Szörpöt venni, mert finom és még csak tartósítószert vagy színezéket sem tartalmaz (bár egy kis aromát azért belecsempésznek sajnos). És nemcsak én mondom! A Dívány Shopaholic szörptesztjén is ez a szörp nyert. Nem hiába. :)

És ha már úgyis épp itt az ideje a délutáni nyalánkságnak, iszom egy hamis málnaturmixot: egyszerűen csak nem vízzel öntöm fel a szörpöt, hanem tejjel és tejhabosítóval (vagy turmixban) habosítom. Ennyi. Próbáld ki Te is (ha még nem ismerted ezt a receptet), tényleg isteni! 

turmix.jpg

Előző Fekete Makk Díj nyertesünk: T-Home

Te is láttál ordas pazarlást?
Tuti befutó jelölted van Fekete Makk Díjra?
Küldj nekem tippet! Kinyomozzuk és megírjuk!

vélemény édesség recept megmondás kipróbáltuk pazarlás Fekete Makk Díj

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolok.blog.hu/api/trackback/id/tr585223700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása