A mókusok spórolnak.

spórolási tippek

Ne szenvedj tovább a töltőkkel, vezetékekkel! - 10+1 felhasználási módja az iratcsipesznek.

2013. június 28.

Angolul binder clips-ként megtalálható, de komolyan nem tudom, hogy magyarul hogy keresném. :D Te tudod a nevét? Áruld el! No de, név ide, név oda... nagyon hasznos kis segítőtárs tud lenni és képes olyan problémákat megoldani, amiket semmi más. :D Nézd csak!

kabelrendezo_iratcsipeszbol.jpg

Ez a kedvenc és a leghasznosabb. De tovább is van. Mutassam? ;)

Állandó vezetékdzsungelben élünk, és tényleg minden hasonló tippre ugrom, hátha. Nekem nem volt iratcsipeszem és a papírbolt is zárva volt. Én viszont kíváncsi. És egy kíváncsi mókust senki nem állíthat meg. :-)

Tudtam, hogy a legjobb mókusbarátnémnek van ilyenje (ráadásul gyönyörű színesek-vidámak), így hát kölcsönkértem tőle őket izibe.

A zsákmány megvan, vezetékes cuccból erdőnyi, úgyhogy már csak fel kell őket csippenteni és kész is, ni:

iratcsipeszes_toltotarto.jpg

Nem mondom, hogy nem jó ötlet és hogy nem működik, sőt... de elárulok egy apró mókustitkot. Ez a kép bazi jól néz ki, de konkrétan csak Nektek készült és utána azonnal felszámolásra került a cucc. :( Hogy miért? Mert nálunk konkrétan az egész lakásban nincs olyan asztallap, szekrénylap, bármi, ami vezetékek közelében (tehát, ahol szükség lenne rá :-)) található és annyira keskeny lenne, hogy át tudja fogni az iratcsipesz. (Ezt egy szék ülőlapjának a szélére varázsoltam fel, hogy be tudjam mutatni.) Nálunk egyszerűen minden más szélesebb, tehát számomra ez a tipp használhatatlan. Remélem, Neked beválik. ;)

Én viszont nem szeretek csalódott lenni, úgyhogy kerestem pár új lehetőséget a kis csipeszeknek.

Ha olvasod a firkáimat, akkor tudod, hogy elég bőbeszédű mókuslány vagyok, de ezekhez tényleg nem nagyon van mit hozzáfűzni. Úgyhogy csak beszéljenek a képek:

kabelrendezes_bindercsipesszel.jpgKevés háztartásban van szükség a fülhallgatóhoz 4 méteres kábelre.
Ilyenkor is jól jöhet a bindercsipesz (vagy mi :)).

zoknicsipesz_bindercsipesz.jpgZoknicsipesznek egyértelműnek tűnt... de vajon hogy bírja a mosást? :D 

Ha már rendezkedünk, akkor a fiókban is legyen katonás... >>>

viragtamasz_csipesz.jpgHa már támaszra van szegénynek szüksége, legalább legyen csinos. :D
Biztos nem én találtam fel, de coolság, hogy legalább jól néz ki.

kepeslaptarto_iratcsipeszbol.jpgNehogy beszólj! Igen, karácsonyi képeslap. Ez volt kéznél! (Ne kérdezd! :D)
Képtartóként több módon is felhasználhatod és szerintem igazán dizájnos.

kanaltarto_bindercsipesszel.jpgAzért a vendégeknek is trendibb így bevinni a mókuskakaót,
hogy szórjanak a tejbegrízükre. Hát nem? Kanáltartó rulez! :D

filtertarto_iratcsipeszbol.jpgÉn imádom a szálas teát és ilyen kis filtereket használok
(tudom, nem túl spórolós, jóvanna :P :D) - ehhez is tökéletes!

El ne felejtsd a használt teafiltert újra felhasználni.
Valami másra. >>>

konyharuhacsipesz_iratcsipeszbol.jpgA konyhát se hagyjuk ki - tényleg sokszor nincs rajtuk akasztó fülecske,
hát így ezt is megoldottuk! :)

fogkremkinyomo_bindercsipesz.jpgSzerintem állat jó! Még fel is akaszthatom és úgy nyomhatom. :D

felmosorongy_csipeszelve.jpgNo comment. hehe :D

kartyatarto_bindercsipesz.jpgEzt még muszáj volt! ;)

Én elfáradtam. Most Te jössz? Van még ötleted? Mutasd! Vagy lájkolj! ;)  

otthon kreativitás kipróbáltuk binder DIY iratcsipesz

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolok.blog.hu/api/trackback/id/tr225361050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása