A mókusok spórolnak.

spórolási tippek

Hogyan szabaduljunk meg mókusosan az aláírásgyűjtőktől?

2014. február 25.

szio.jpg

Kétségtelen, hogy dübörög a kampány. Nem tudom, hozzád mennyien, de hozzám mindenki becsönget (itthon vagyok, így elérnek). Nem utálok senkit, ez egy jó dolog a demokráciában, de nem jó a zuhany alól is emiatt kirohanni.

Ha esetleg már aláírtál, vagy tudod, hogy nem fogsz, akkor megspórolhatod az ajtónyitogatásokat. Csináltam Neked is egy nyomtatható kis üzenetet, amivel aranyosan, de határozottan el tudjuk érni a célunkat. Nálam már az ajtón figyel.

Te mit gondolsz? Gyere, csatlakozz a mókuscsapathoz és mondd el!  

 Így néz ki az üdvőzlőtáblám:

 ne_csongess.jpg

Innen tudod letölteni (pdf)

Így néz ki fehér papíron:

alairasgyujtes.jpg

Igazából ez mókusbecsületünkre is válik, mert ha úgysem írunk alá, akkor nekik is megspórolom az idejüket és egy felesleges elutasítással sem kell szembesülniük. Nekem pedig békés lesz a napom!

Na, ezt már szeretem!

Apró "élménybeszámoló"

ennek kapcsán, ami a cetlit is ihlette: ma délután tényleg a zuhanyból ugrottam ki, hogy ajtót nyissak (fontos mókuscsomagokat is várok, így muszáj). Újabb aláírásgyűjtő, amivel nincs gond, eddig is mindenkit kedvesen lepattintottam vagy elbeszélgettem vele, ha épp úgy volt időm. Elfogyott.

Az illető nagyon szimpatikus fiatalember - nincs jelentősége, így nem árulom el az "általa képviselt" párt nevét - kedvesen bemutatkozott és arra kért, hogy adjam neki(k) az aláírásomat.

Szokásomhoz híven feltettem a mókusérdeklődő kérdést, hogy ugyan miért pont nekik? Mire a válasz a kezében levő prospektusok előhúzása és kedves mosoly kíséretében való átadása volt. Elmondtam neki, hogy olyannak írnék legszívesebben alá, aki tényleg válaszolni tud az esetleges kérdéseimre és ha én egy politikához kevésbé értő mókuslány vagyok, akkor hajlandó leülni velem és felvilágosítani.

Kiderült, hogy hát ő bizony biztos nem, mert semmi köze az adott párthoz és ő nem is fog szavazni... Paff. 

Én, naivan azt hittem, minden hozzám bekopogó aláírásgyűjtő egy-egy aktivista, aki természetesen az adott pártot ténylegesen ! képviseli és persze mindezt free! Hát nagyon nem, kedves fiatalemberünk - akinek egyébként több diplomája is van és a szakmájában "nem tud elhelyezkedni" helyzet kényszerítette erre a munkára - bizony minden aláírásért pénzt kap

Elgondolkoztató. 

Ha még nem vagy mókuscsapattag, itt az ideje, hogy csatlakozz és együtt várjuk - vagy ne várjuk - az aláírásgyűjtőket. ;) 

Nyugodtan írd le a véleményedet, de ne sértegess más mókusokat! Mert politizálni is csak kulturáltan van értelme. ;)

kampány aláírásgyűjtés választás2014

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolok.blog.hu/api/trackback/id/tr995832559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása