Dühös Mókus úgy döntött, hogy díjat alapít. Éjszakákon át forgolódott.
Nehezen viseli már azt, ha valaki pazarol. És itt most teljesen lényegtelen, hogy vizet, pénzt, fát vagy ételt. A pazarlás az pazarlás.
Így Mó küldetésének érzi, hogy felszólaljon ellene és takarékosságra intsen. Nem, nem mászik bele az életedbe és nem kapcsolja le a lámpádat, amikor olvasol. Azonban nagyon dühös lesz, ha azt égve felejted. Így nevezzük ezt spórolás helyett inkább pazarlás minimalizálásnak. Ugye milyen jól hangzik!? :D
Az első FM díjas _dobpergés_ a T-Home!
Történt ugyanis, hogy e-mailt írtam a cégnek (számlázási problémámmal kapcsolatban). Itt most teljesen lényegtelen maga a panasz, illetve hogy azt mennyire profin kezelték. Az FM díjas cselekedetük az volt, hogy
az e-mailben írt panaszomra postán, levélben válaszoltak. He?
Teljes értetlenséggel bontottam fel a levelet. Elfogadom érvként, hogy aki levélben keresi meg őket, azoknak levélben is válaszoljanak, azonban nem értem, hogy ha én mailben írok (abban igazolnak is vissza), akkor a választ miért nem abban küldik?! Pláne ha még csak nem is kértem.
Egyértelmű a pazarlás. Miért kell ezt 2 hófehér lapra kinyomtatni? Miért kell postázni? Egyáltalán miért éri ez meg a T-nek? Hiszen ez neki is költség, pedig ezen simán spórolhatna. Változatlan árbevétel mellett a pazarlás csökkentésével a profitjuk nő. Ez rossz dolog?
<nyílt kérdés>
Kedves T!
Miért van szükség az e-mailben megküldött kérdést/panaszt postán megválaszolni?
Válaszát előre is köszönöm,
Mó
ui.: kérem erre NE postán válaszoljanak!
</nyílt kérdés>
Te is láttál ordas pazarlást? Tuti befutó jelölted van Makk Díjra?
Küldj nekem tippet most és kinyomozzuk!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.