A mókusok spórolnak.

spórolási tippek

Ezzel a trükkel nem fog kilátszani a melltartó-pántod hátul!

2016. augusztus 18.

Mint nő, bizonyára te is sokat szenvedsz a melltartó fogságában és igazán bosszantó, ha még esztétikailag is belerondít az outfitünkbe.
hatso_pant_nelkuli_melltarto.jpgVannak pántnélküli melltatók, de a hátsó pánt mindig ott virít, pedig egy kivágott ruhánál az ronda. (Oké, ízlés dolga. Szóval, ha neked tetszik, akkor lapozz egy másik cikkünkre! ;)) Oldjuk hát meg a problémát!

A melltartó hasznos és szükségünk van rá, ugye?

Vannak szépek és drágák, igazán szexik és vannak a hétköznapi, egyszerű, de kényelmes darabok. Kicsit fura ezt leírnom, mert [apró mókusvallomás] ciki, vagy nem, én nem nagyon hordok melltartót, tényleg csak egy-két darabomhoz, amikor muszáj. Ja, és Mókuspeti sem hord! :)

No, de az alkalmi ruhák megkövetelik maguknak, hogy ne csak az organza álljon tökéletes rendben, hanem a mellünk is a legjobb formáját hozza! Ehhez már elkerülhetetlen, hogy melltartót húzzunk.
No, de mi legyen az elöl-hátul mélyen kivágott ruhákkal, topokkal, blúzokkal?

A titok annyi, hogy eltüntetjük a hátsó pántot.

Szó szerint. Levágjuk! Csak figyelj! Nem kell hozzá semmi más, csak egy olló és cérna+tű (esetleg egy-két gombostű segítségül).

Így szabaduljunk meg a melltartó hátsó pántjától

Teljesen véletlenül futottam bele ebbe a praktikába és bár elsőre fura megoldásnak tűnt, mindenképpen hasznosnak látszott, úgyhogy kíváncsi lettem, hogyan szuperál. Hirtelen nem találtam senkit, akit megkérhetnék a tesztelésre, így gondoltuk, hogy veszünk a turiban egy melltartót és majd egy plüssállaton bemutatjuk, hogyan működik, de rájöttem, hogy ez a trükk tökéletes megoldás lehet arra is, hogy ne hisztizzek annyit azon, hogy hátul is nyom, zavar, melegít...

Szereted a kipróbált tippeket, de még nem ismered Mókust? Futás facebook-ra, nézz körül és legyél te is tagja a kis mókuscsapatnak! Mindenki örülni fog neked! ;)

Így hát szétvágtam a sajátomat és már teszteltem pár alkalommal, így bátran ajánlom, mert egész hamar meg lehet szokni és menő, hogy semmi nem látszik hátul. (Így néz ki a kész, "új" melltartóm. A lenti videóban pedig részletesen láthatod, lépésről-lépésre, hogy hogyan készül!)

hatso_pant_nelkuli_melltarto_hazilag.jpg

Hátránya:

- túl nagy mellű nőknek nem ajánlott,
- veszít a tartásából,
- nem túl szexi azért, úgyhogy randira csak akkor ajánlom, ha igazán "meg akarod lepni" a párodat. :)

* Ha biztonságosabbá akarod tenni, akkor még annyit megtehetsz, hogy ezek után az alsó pántot visszavarrod annyival lejjebb, hogy már ne látszódjon ki (láttam ilyen próbálkozásokat is a neten, de nekem nem tetszett, viszont nincs (sajnos :)) nagy mell problémám).

Miért vágjam szét a melltartómat?

Felmerülhet (és fel is merül) bennünk a kérdés, hogy minek bajlódjunk ezzel (és "tegyük tönkre" egy melltartónkat), ha egyszer már príma kis pánt nélküli melltartókat lehet kapni. De 3+1 mókusokot is tudok mondani:

1. Spóroljunk! Ezek a hiperszuper melltartók általában drágák, így egy régebbi, olcsóbb melltartónkat funkcionálisan újjávarázsolni, nem feláldozás.

További tippekért, hogy min és hogyan spórolhatsz,
nézd meg a Provident hasonlóan hasznos cikkeit is! --->

2. Nem túl kényelmesek! Legalábbis amiket én próbáltam, azokba nem éreztem azt, hogy örömtáncot kellene lejtenem a feltalálója tiszteletére. Valahogy úgy érzem (tudom, hogy nem, de akkor is), hogy le fog csúszni, el fog mozdulni, stb. (Sajnos ez ebben a változatban is necces - úgyhogy ne ebben menj falat mászni! :P -, de legalább nem költöttem + pár ezret rá, csak azért, mert ők találták ki a megoldást.)

3. Fazonhiány! Ezekből a típusokból sokkal kevesebb létezik, ráadásul vannak bizony méretproblémák. Értem én, hogy a bálnamókusok ne vegyenek fel hátul kivágott ruhát sem, de ezt hadd döntsem már én el! Így viszont az egyébként saját mellemhez méretezett melltartómból tudom megalkotni a tökéleteset és (relatíve) kényelmeset.

+1 Azoknál a modelleknél a két oldalsó pánt ugyan valóban hiányzik, de a hátsó az nem, márpedig ha nem (csak) kivágott a ruha, de mélyen ! kivágott, akkor ez nekünk nem segítség!

Tehát: nem mindig az a megoldás, hogy a boltba rohanunk pénzt költeni egy-egy alkalmi szükség miatt! Először nézzünk körül otthon! És mókusnál! Mondjuk facebook-on! ;)

A natív cikk megírását a Provident támogatta! 

ruha öltözködés melltartó DIY női dolog

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolok.blog.hu/api/trackback/id/tr9810415384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lilalufi 2016.08.19. 09:40:51

A melltartó ilyen jellegű szétvágása nem éppen a biztonságérzetet erősíti hordáskor - nálam legalábbis tuti ez lenne, folyton igazítgatnám. :P
Ebben a videóban sok praktikus ötlet van (jó nem éppen spórolós):
www.youtube.com/watch?v=8Av4ZQT0D1M

duhosmokus 2016.08.19. 10:02:40

@lilalufi Igen, szerencsére most már nagyon sok extra és kükönleges melltartót lehet kapni, úgyhogy ha tudunk rá külön költeni, van miből válogatni!

Nbl 2016.08.19. 12:24:06

Kapaszkodjon meg mindenki, nekem szexi, ha így látszik ki a melltartó ... meg az is szexi, ha egyáltalán nincs melltartó ... a köztes megoldás nem túl szexi :)

Nancsi 2016.08.19. 12:52:15

@Nbl: Úgy-úgy: a pasiknak tetszik ha látják a melltartót - akár így, akár úgy. Simán színben a ruhához illőt kell venni, és akkor nincs gáz.

elemes 2016.08.19. 13:59:13

Nem lehet esetleg damilból pótolni?

AHC 2016.08.19. 15:14:01

Én úgy egy hónapja megcsináltam.Elég nagy a mellem, így főleg nem találok rá hátpánt nélküli változatot, mert láthatatlan melltartót D kosár felett nem gyártanak én meg 85G vagyok. Voltak kétségeim, de tök jól bevált a dolog. Azt hittem le fog csúszni, vagy nem tart, de semmi olyan nincs, ami normál melltartónál ne fordulna elő ugyan úgy.

AHC 2016.08.19. 15:18:29

@Nancsi: szerintem ritka ronda, ha kivágott hátú ruhánál látszik a melltartó. Ráadásul nekem végig van tetoválva a gerincem, és pont ezért akartam hátul kivágott felsőket hordani úgy, hogy a pánt ne rondítson bele a látványba. Az én mellméretemnél a melltartó nélküliség nem opció. Úgyhogy nekem hasznos ez a megoldás.
süti beállítások módosítása