A mókusok spórolnak.

spórolási tippek

Lásd a világot egy másik perspektívából és boldogabb leszel!

2016. június 03.

Rendhagyó cikk lesz, mert nem akarok gondolkodni azon, mit kellene írnom ahhoz, hogy te is szívesen elolvasd megnézd, mert csak egyszerűen meg akartam osztani veled az érzést. Megláttam valamit és beleszeretem és elindított bennem is valamit. kim_leuenberger_kisbusza.png

Ha átmegy, boldog vagyok, ha nem ugyanazt érezzük, akkor sincs harag! ;)

Nem mondom, hogy nagy galériaturista vagy kultúrahörcsög lennék, de szeretem a művészetet és ha valami olyan alkotás jön szembe, ami "hozzám szól", akkor az tízszeresen jobban megérint mint egy-egy híres festő műve pl. De ezzel bizonyára te is így vagy! 

Most viszont találtam valamit, ami elgondolkodtatott és a jelenlegi élethelyzetemnek megfelelő feladatot is adott nekem. A cikk végén ezt is elárulom és te is kapsz házi feladatot! ;)

kim_l_hegyi_turan.jpg

Ha szívesen látod a világot egy mókus szemével és érdekelnek a különleges alkotások, kövess és mutatom az én kedvenceimet! 

Múlt héten futottam össze a háló végtelen fonalai között Kim fotóival, amik egészen különlegesek, hiszen igazából egy-két kisautó világ körüli útját mutatják be egy egészen érdekes szemszögből. Biztos, hogy van ennek szakmai elnevezése is (Ha te képben vagy, taníts! ;)), de én anélkül is nagyon boldog vagyok a látvánnyal.

Kövesd őt is akár facebook-on, akár Instagrammon és persze
meg is veheted a fotóit (én már gyűjtök a kedvencemre ;)).
Ami biztos, hatalmas inspirációt lehet meríteni a képeiből!

Kim fogott egy matchbox méretű kis játékautót és úgy helyezte el a fotózáshoz, hogy a végeredmény olyan lett, mintha egy igazi autót látnánk az utakon, hegyeken... de mégsem. A színek, fények, méretek, arányok játéka teszi különlegessé a műveket, melyeket én már több tucatszor végignéztem és minden alkalommal más és más sztorit látok mögötte.

kim_l_kisautos_foto.jpg

Talán már a nyár illata vonz annyira, hogy mehetnékem van és utaznék, ezért a mai kedvenceim azok, amelyek messze repítenek és arra késztetnek, hogy elővegyem a saját nyaralós fotóimat kicsit nosztalgiázni... Imádom! :)

kim_kreativ_fotoi.jpg

Nézz körül te is nála és merülj el a különleges képekben, remélem, neked is hasonlóan boldog perceket fog okozni, mint nekem. 

kim_kisauto_azik.jpg

kim_l_kisbusza_a_hegyekben.jpg

kreativ_fotozas_kim_levendulas.jpg

kreativ_fotozas.jpg

kim_autoja_a_vizben.jpg

kreativ_fotozas_kim_l.jpg

Aztán, ha van kedved és affinitásod, próbáld ki magad és készíts hasonló fotókat csak a saját kedvedért (vagy ajándékba nekem ;)) és találd meg a tanulságot a képekben, amit a címnél jobban én nem tudok megfogalmazni.

kim_kisauto_vilagga_megy.jpg

kim_l_kis_sarga_autoja.jpg

Én próbálkoztam mogyoróval és mini papírhajóval, legközelebb mutatom, mi lett belőle! Hát, nagyon mélyen veszhetett el bennem a művész, de élveztem minden percét!:D  

Ha úgy érzed, van bennünk valami közös, gyere facebook-ra és legyél a mókuscsapat tagja, nagy szeretettel várunk!

fotók: Kim facebookoldaláról

szépség művészet inspiráció érdekesség gondolatébresztő fotók

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolok.blog.hu/api/trackback/id/tr938775742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása