A mókusok spórolnak.

spórolási tippek

25 szenzációs mód, hogyan viseld a sáladat - imádni fogod!

2015. március 08.

salmegkotes_otletek.jpg

Legyen tavasz, nyár, ősz vagy tél - egy szuper sál minden szetthez jól jön és nem árt, ha több ötlet is van a mókustarsolyban, hogyan is köthetjük magunkra. Ezentúl mindennap máshogy...

Úgy gondoltuk, hogy nőnap alkalmából mindenképp valami hasznosat mutatunk, ami emellett még nagyon kedves, aranyos és cuki is. :) 

wendy_salmegkotes.jpg

Kedvenc stílustanácsadóm, Wendy a videóban bemutatja gyorsban a különböző megkötési technikákat és szerintem egyértelmű is, de az oldalán találtok részletes, külön videókat is az egyes típusokról, más-más sálakkal is. Egy-kettőt ki is fotóztam nektek, de mindenképp nézd meg a videót, megéri!

Te mindet ismered? 

Wendy és a stábja hihetetlenül tud és ezt minden videójukban be is bizonyítják, legyen szó egy lapos sarkú cipő kedves történetéről vagy egy hajviselet bemutatásáról. Érdemes megnézni ezeket és még sok mást is náluk, mert a leányzó tüneményes, a tanácsai hasznosak és a videók hangulata is magával ragadó. Tényleg! ;) 

Ha jöhetnek hasonló cukiságok, lájkold mókust és állítsd be az értesítést facebookon, hogy egy tippről se maradj le! 

Ugye, hogy nagyon jók? Én nagy sálrajongó vagyok (és tényleg legalább két tucat sálam van), de még én sem ismertem mindegyiket.

kedvenc_salkotesek.jpg

Szavazzunk!

Végtelenül boldoggá tennél vele, ha lenne kedved szavazni, hogy melyik a legextrább, legjobb v. csak leginkább hozzád illő - tehát melyik tetszik a legjobban? Ki is fotóztam pár kedvencemet, de nem akartam az összeset, úgyhogy nézd meg még egyszer a videót és amelyiknél igazán megdobban a mókusszíved, ott állj meg, keresd meg a lenti listában és adj neki egy szavazatot. Köszi 

Tetszett? Oszd meg másokkal is és küldd őket is mókust lájkolni! ;) Kösziiii, puszi  

Forrás és fotók: Wendy's Lookbook

vélemény divat érdekesség gondolatébresztő cipő haj sál kreativitás

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolok.blog.hu/api/trackback/id/tr137250673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása