A mókusok spórolnak.

spórolási tippek

Készítsünk WC-papírgurigafejeket! [mókusDIY] Játssz velünk! +fotók

2014. október 03.

Fritz_jacquet_WC_papir_guriga_fejek.jpg

Van úgy, hogy valaminek első ránézésre semmi értelme, mégis jó látni, jó csinálni, jó megfogni... így voltam ezzel a DIY cuccal is. Megláttam, beleszerettem és ki kellett próbálnom. Szerintem neked is ki kellene! ;)

DIY = Do it yourself (Csináld magad!) - Imádok mindent, ami saját készítésű és mindig megdöbbenek, miket lehet kihozni egy egyszerű "szemétből". Így van ez ezzel a WC-papírgurigafejjel is, ami ráadásul elronthatatlan, mert mindenképpen lesz belőle valami. Talán Te egy öregemberfejet látsz benne, más valaki pedig egy sarki csavargót, szerintem pedig az egy régi osztálytársnőmre hasonlít, de jó arc lesz, az tuti! :D 

Ha Te is szívesen bütykölsz, készítesz magad dekorációt, játékot, ajándékokat... kövesd mókust, mert naponta újat mutat! Ja, és mindet ki is próbálja, így elég hiteles! Ugye?   

Az eredeti

WC_papirguriga_fejek_Jacquet.jpgfotó: Matthieu Gauchet ©

Junior Fritz Jacquet-nek hívják a számomra nagyon szimpatikus fiatalembert, aki műveli ezeket a csodákat és akinek az összes többi munkájába is azonnal beleszerettem. Legfőképpen papírral dolgozik és bár az origami-ból táplálkozott, ezek szerintem egészen más kategóriába sorolhatóak. A papíremberkéi is szenzációsak és gyönyörű lámpákat és egyéb dizájn cuccokat készít. A weboldala ugyan franciául van és nem sok mindent értek belőle, de a képek önmagukért beszélnek. :)

junior_fritz_jacquet.jpg

Az én nagy kedvencem tőle ez a fej:

Junior_F_J_fej.jpg

Nekem így sikerült

Nem nevet! :P

WC_papir_guriga_fejek_mokus.jpg

Nekem a zöld tetszik a legjobban, bár a festés nem az igazi - fogalmam sincs, Jacquet hogy csinálja, de biztos nem mókus módra! :D Nekem nagyon tetszik natúr, eredeti WC-papírguriga színben is, de sokkal jobban kijönnek a kifejező gyűrődések festés után. Ő a zöld kedvenckém, még festés előtt:

natur_WC_papir_gurigafej.jpg

Azt hiszed, a Tied elsőre is jobb lesz? Hát hajrá!!! ;)

Így csináltam én

Mivel leírás nincs persze a művekhez, ezért a saját kis szőke mókusbuksóm után mentem és gondoltam, nem lehet ez olyan nehéz. Aha! :D Egyébként tényleg nem az, nehogy elijedj, de irány a fürdőszoba! A titok nyitja a víz. Próbáltam simán csak nyakon csípni a gurigát és megformázni azt a bizonyos fejet, de persze, hogy esélyem sem volt. 

Viszont, ha bevizezzük kicsit a WC-papírgurigákat, akkor rögtön megadják magukat. Fontos, hogy ne áztasd és ne hagyd a csap alatt túl sokáig, inkább csak mutasd be egy gyors elhúzással a vízsugárnak. A kishúgom később az ecsetes megoldást találta ki, így nem kellett felállnunk és kimennünk vizezni két új próbálkozás között :D Okos ő, hiába! 

WC_papir_guriga_fej_keszitese.jpg

Vizesen még nem az igazi, úgyhogy várd meg, amíg teljesen kiszárad és csak utána dicsekedj a műveddel. Persze festeni is akkor érdemes, ha nem akarod, hogy valami egészen más legyen szegényből útközben. 

Én sima temperát használtam, de biztos sokkal jobb eredményt lehet elérni speciális festékekkel vagy trükkökkel. Ezt Rád hagyom, hogy megmutathasd, te mit tudsz! ;)

FelhívásWC-papir_tekercs_letekeres.jpg

Arra gondoltunk, hogy remélhetőleg a cikk olvasása után magadtól is kedvet kapsz, hogy kipróbáld, de mi is megkérünk, hogy kapj elő egy gurigát és alkoss egyet!

"Nincs épp üres guriga." Jó kifogás! Tekerj le egyet, 1 perc az egész (lemérve ;)). 

Ezentúl pedig - szólj a családnak is - rakjátok mindig félre őket! Egyszerű! 

Ha Te nyered, egyelőre meg kell elégedned - vagy nem! :P - a "Legjobb WC-papírgurigafej-készítő mókus" kitüntetéssel, de simán lehet, hogy híres leszel és mi kérünk majd dedikálást Tőled a kedvenc fejünkre/fejedre! ;)

Az alkotásokat a facebook-oldalunkra várjuk a poszt alá, vagy ha feldobod büszkeségből - és a mi megtiszteltetésünkre - a saját idővonaladra, akkor jelölj be rajta minket, hogy mi is találkozzunk vele. 

Izgatottan várjuk a jobbnál-jobb, szörnyűbbnél-szörnyűbb, viccesebbnél-viccesebb és extrábbnál-extrább fejeket! Ne legyél lusta elővenni egy gurigát és adj neki! Neked is jó lesz, ígérem! :D

Készítsd el Te is a saját művedet és mindenképp mutasd meg! És persze nézd meg a többi mókusét is! Itt! --->  

forrás és fotók: 1, 2, 3

játék gyerek szórakozás újrahasznosítás kreativitás kipróbáltuk DIY WC papír könnyen megvalósítható WC papírguriga

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolok.blog.hu/api/trackback/id/tr536608791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása