A mókusok spórolnak.

spórolási tippek

Így szabadulj meg a feketeségtől a könyöködön

2014. augusztus 08.

fekete_konyok.jpg

"Olyan, mintha állandóan koszos lenne. Tiszta ciki." Ha ismerős a látvány, akkor tudod, hogy mennyire idegesítő, amikor direkt háromnegyedes vagy hosszú ujjú pólót kell keresned, hogy eltakard. Oldjuk ezt meg! 

Sok mókusbarátomnak van problémája ezzel, és jómagamnak is, így egyértelmű volt, hogy ezt is veletek fogom végigcsinálni! ;)

Nekem kb. 19 éves koromban kezdődött, amikor már egy kemény éve dolgoztam és persze, hogy irodában és persze, hogy rengeteget könyököltem (nem helyesen). Akkor még nem tudtam és azt sem, hogy ennek következménye lesz. Hát lett.

Amikor már annyira csúnya lett, elkezdtem keresgélni az ellenszert. Ehhez azért sok-sok év kellett, úgyhogy ha te most vagy fiatal, hagyd abba a könyöklést egyszer s mindenkorra! 

Szárazság, durvaság ellen

Arra, hogy ne repedezzen be, ne fájjon, van nagyon gyors és egyszerű megoldás, hiszen csak kenegetni kell bőrpuhító kencékkel és kész. Pipa! Azonban a feketeség, szürkeség ott marad. :(

Te is keresed valamire a megoldást? Hidd el, itt sok mindenre meg fogod találni. Kövesd mókust és bebizonyítja!  

Feketeség ellen

Én próbáltam a citromozást is: félbevágott (kicsavart) citromot kenegess el mindkét könyökön naponta -, de egyrészt mókusfelháborítóan drága a citrom, másrészt sok idő után is csak halványított rajta, de nem tűnt el. Márpedig én örökre meg akarok szabadulni tőle, így muszáj továbbpróbálkoznom.

fekete_konyok_citromozas.jpg

Új reménységem a szódabikarbóna+tej kombó!

A szódabikarbóna finoman dörzsöli és tisztítja, puhítja a bőrt, a tej pedig fehéríti és szintén tisztítja a mókuskönyököt.

Ha Téged inkább az azonnali rezsicsökkentő tippek érdekelnek, iratkozz fel a cikksorozatunkra! --->

Így használd!

  • Állítsd össze a már jól ismert szódabikarbóna-pasztát, azzal a különbséggel, hogy most ne vizet használj hozzá, hanem tejet. Olyan sűrűségű legyen, ami kényelmesen kenhető, de ne legyen túl sűrű sem, mert túl hamar összeáll és kiszárad (amin persze bármikor segíthetsz plusz pár csepp tejjel :))!

szodabikarbona_paszta_tejjel.jpg

  • Vidd fel a könyöködre úgy, hogy takarja az elszíneződött részt. (Nem ígérem, hogy elsőre mocsokmentesen menni fog, de sok sikert! Nekem legelőször a fürdőszobaszekrénytől a mosógépen keresztül, a folyosó kövéig jó pár helyen szódapöttyök fehérlettek. :D) 
  • Hogy te már semmiképp ne okozz balesetet a lecsöpögő trutyival, takard be vékony gézzel, ami ezt csodásan megakadályozza. Elsőre is rájöhettem volna!
  • Hagyd rajta addig, amíg el nem kezd repedezni (kb. 10-15 perc).

szodabikarbona_fekete_konyok_ellen.jpg

Ezt hetente 2-3-szor végezd el és - ígéretek szerint - pár hónap alatt megszűnhet minden bajunk.

Én nemrég kezdtem el, így még csak pár alkalmon vagyok túl, de komolyan látszik a hatása és máris halványabb és sokkal-sokkal puhább a felület. Úgyhogy hajrá-hajrá! Ígérem, mutatom majd az eredményt. ;)

Megj.: Webdoktorok szerint akár belgyógyászati betegségek is lehetnek a tünet háttere mögött, úgyhogy ha neked régóta fekete és annyira durva, hogy fájdalommal is jár sokszor, akkor talán egy vizsgálat sem árt. És persze mondanom sem kell, hogy ez is - Mi nem? - visszavezethető az elsavasodásra, így azt javasolják, lúgosíts! 

Tehát! Ne ess kétségbe, hanem fogadj szót mókusnak és ápold szódapasztával a fekete könyöködet! Az eredményről pedig tájékoztass!  

fotó: innen és innen

Egyébként tudtad, milyen mókusnehéz lefotózni a saját könyöködet???! Nagyon durva!  Ha van valami jó trükköd, ne tartsd magadban! ;)

szódabikarbóna kipróbáltuk bőrápolás házi megoldás fekete könyök

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolok.blog.hu/api/trackback/id/tr526579581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vfruzsi 2015.05.23. 14:03:02

Nekem a térdem ilyen, kipróbálom, köszi!
süti beállítások módosítása