A mókusok spórolnak.

spórolási tippek

Egy létra újjászületése... avagy így hasznosíts egy ócska létrát! +fotók

2014. január 31.

keptarto_letrabol.jpgNekem nincs létrám. Durva. Ha Neked több is van és a régi csak ott hever valahol a sufniban, hát most szedd elő! Olyan jó DIY ötleteket találtam, hogy kedvem támadt venni egy létrát. :) Egyik kedvencem ez a képtartó.

Könyvespolc-variációkat nézegettem (ha van valami jó kis extra ötleted, írd meg!!!) és - bár azt nem találtam még tökéleteset - belefutottam egy-két létra-könyvespolcba.

konyvespolc_letra2.jpg

Hát izé. :D

Ezek viszont nagyon jók. A falimatrica dekor szenzációs hozzá szerintem. (Mókuspeti szólt, hogy az nem falimatrica, hanem vízjel. :D Akkor is tök jó.)

konyvespolc_letra.jpg

És a sarok megoldás is extra. Imádom.

sarokkonyvespolc_letra.jpg

Nagyon jó egyéb létrás megoldásokat is láttam ugyanott. Gondoltam, összedobok a mókusoknak egy kis galériát...

Ha csak inspirációkat gyűjtesz, ha pont egy újrhasznosítási ötletre vágysz, ha csak szívesen bóklászol a "Csináld magad!" képek között... kövess és nézelődjünk együtt!

Nézzük, mit is lehet kezdeni egy árva létrával. Ha elég szép (vagy lefested), akkor se a falnak dőlve várjon havi egy-egy használatra, hadd érezze magát fontosnak. :)

Pl. lehet külső gardrób vagy cipőtartó.

gardrob_cipotarto_letra.jpg

Vagy törölközőtartó.

torolkozotarto_letra.jpg

Vagy konyhába, serpenyőtartónak vagy tárolónak.

(Nekem be se férne a konyhámba. :()

serpenyotarto_letrabol.jpg

konyhai_tarolo_letrabol.jpg

Nappaliba is el lehet képzelni.

nappali_polcok_letrabol.jpg

Gyerekszobába vagy előszobába tárolónak is tökéletes.

tarolo_letra.jpg

Fürdőszobába vagy éjjeli szekrénynek is jól néz ki.

furdoszobapolc_letrabol.jpg

És persze lehet virágtartó is.

viragtarto_letrabol.jpg

Neked melyik tetszik? El tudod képzelni a lakásodban bámelyik fenti megoldást? Mondd! Kíváncsi vagyok!

Soha ne gondold, hogy a kuka az egyetlen megoldás, ha valami már öreg, kopott, használaton kívüli... csak egy kis fantázia és varázslat lehet belőle. Nem is varázslat. Újjászületés! ;)

fotók: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolok.blog.hu/api/trackback/id/tr655754730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása