A mókusok spórolnak.

spórolási tippek

Extra gyors megoldás herpesz ellen, házilag + kipróbáltuk

2013. augusztus 16.

A bizsergés után kicsivel kaptam el, amikor már látszott is sajnos, hogy ott bizony valami elő akar törni (jaj!). Ekkor futottam neki a nagy hálónak, hogy vajon mit találok természetes vonalon.

herpesz_ellen_jeg.jpg

A fülzsír valahogy nem volt szimpatikus, friss gyömbér sem volt épp itthon, alkoholhoz nem volt kedvem...

Mivel úgyis meleg volt, a jég tűnt az egyik legjobb megoldásnak, így már nyomtam is rá a jégkockát a kis izére.

Érzésre finom, azonnal fagyaszt és a viszketés is megszűnt pillanatokon belül.

De hogy ne bízzuk a véletlenre, még egy tippet kipróbáltam a jéggel párhuzamosan. Almaecet.

herpesz_ellen_hozzavalok.jpg

Az ecetes borogatáshoz csak egy vattapamacsra öntöttem némi almaecetet és azt nyomtam a számra pár percig. Csíp és mar, mint a fene, de azért még én is kibírom, pedig... :D

Hasonló tippekre mindenkinek szüksége lehet néha! Lájkolj, hogy a következőről se maradj le! 

Milyen gyakran?

A jeges mókát addig műveltem, amíg el nem olvadt a jég, pár perces szünetekkel (tehát kb. 10-12-szer nyomtam oda) és ezt háromszor aznap.

Így hűtsd le az italodat jég nélkül, hogy ne legyen vizezett >>>

Az almaecetes borogatást kétszer csináltam meg, egyszer délelőtt és egyszer lefekvés előtt (elég büdi, az nem volt jó ötlet :)).

Hatás?

Másnap reggel nagy örömömre minden viszketés és vörös folt nélkül ébredtem. A kis bizgera ott volt, de látszott, hogy nem is akar kifakadni és hólyag sem lesz belőle, szép lassan elkezdett azonnal kiszáradni, visszahúzódni.

Kapott még egy jegelést és két ecetezést, hadd legyen boldog és másszon vissza. :D

A következő napra pedig majdnem nyomtalanul tűnt el. Lusta mókus vagyok és sajnos, ha a gyógyulás útjára lépek, akkor néha már a vitaminok sem jutnak magamtól eszembe. Így volt ez most is, én már nem kezeltem a harmadik naptól. Pedig biztos nem ártana.

Vigyázat!
Voltam olyan bolond mókus, hogy az ecetes borogatást elég lazán vettem és nemcsak a kis herpeszkezdeményre raktam, hanem egy fél vattakorongnyi területre. Így a számat is érte, aminek az lett az eredménye, hogy másnapra a fél ajkam olyan cserepes lett, mintha tél lenne. Az ecet bizony durván kiszárította.

De minden rosszban van valami jó, így tesztelhetek házi készítésű ajakírt. :-) Ha van tuti bevált tipped, írd meg gyorsan.

Csak a piros foltra, csak a minimálisan szükséges bőrfelületre rakd az ecetes borogatást!

almaecetes_vattakorong.jpg

Azt írják a nálam tapasztaltabb herpeszesek (maradjon is ez így, nem vagyok egy irigy mókus :D), hogy annak, aki hajlamos rá, érdemes megelőzés céljából cinket, illetve cinket tartalmazó ételeket fogyasztani, valamint - természetesen! - a stressz kerülése, egészséges étkezés, mozgás, bla...

Valahol még azt is olvastam, hogy a Nutella felgyorsítja a gyógyulási folyamatot!!! Az azért jó mókusság!!! Nem hiszünk el mindent, amit olvasunk, de az ilyet... még jó hogy! Úgyhogy ilyenkor kifejezetten kötelező Nutellázni! hihi :D

Tehát: ha érzed, hogy elő akar törni a herpesz, védekezz jéggel és almaecettel! Ha van saját tipped, ne hallgasd el! ;) 

fotó

betegség kipróbáltuk ecet herpesz jégkocka

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolok.blog.hu/api/trackback/id/tr765458646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása