A mókusok spórolnak.

spórolási tippek

Tv-állvány variációk raklapokból - zsűrizz velem!

2013. augusztus 11.

Rengeteg nagyon jó ötlet van a raklapok felhasználására, főleg kerti dekorációkként vagy bútorok helyettesítésére.

tv_allvany_raklapokbol.jpgÉn imádom - és bár még csak a raklap van meg hozzá -, biztos, hogy lesz saját készítésű raklapmókiskodás is (majd mutatom ;-)).

Ma egy raklapból varázsolt tv-állvánnyal futottam össze, amibe azonnal beleszerettem, így rákerestem, miként lehetne még...

Tv-állványod már van, de szívesen látnál más megoldásokat is raklap-újrahasznosításra?
Kövess, mutatom! ;) 

Íme, amiket megmutatásra és versenyzésre érdemesnek találtam. Van amelyik szinte csak egy háttér, van amelyik már inkább szekrény, de mindegyikben van valami szerethető. 

Szavazz Te is a cikk végén, melyik a legjobb!

1. Értékelendő, hogy teljes garnitúrát varázsolt belőlük. Egyszerű megoldás, meghagyva teljesen az eredeti formájában.

raklap_tv_allvany1.jpg2. Nekem jobban tetszett volna, ha ez is két raklapból készül, több "háttérrel", viszont nagyon jó ötlet és extra a dvd-tartó kialakítása.

raklap_tv_allvany2.jpgCsak azért tévézel, mert nem bírsz aludni? >>>

3. Ehhez igazán nagy falfelületre van szükség és persze sokat ad hozzá a megvilágítás. /A szekrény nagyon nem illeszkedik szerintem./ Először csak a "nagy sárga" nevet kapta tőlem. :D

raklap_tv_allvany3.jpg4. Sokak kedvence a gurulós tv-szekrény és nyilván nagy segítség, ha át akarod rendezni a nappalidat. Nekem ezen picit ormótlan.

raklap_tv_allvany4.jpg5. Nem is kérdés, hogy a fekete-fehér kombó mindig ütős. És persze nagyon bátor. :)

raklap_tv_allvany5.jpgTévézés mellé nincs is jobb egy hideg italnál >>>

6. Kicsit bonyolultabb megoldás és nem is a sima raklapból szerintem, de ez az eltolásos verzió igazán különleges szerintem. :)

raklap_tv_allvany6.jpg7. Ez már lehet, hogy kicsit sok a raklapból? :D A téglás fal előtt egyébként kicsit raktárhangulata van, mégis valahogy... hmm.

raklap_tv_allvany7.jpg

Ha szeretsz társaságban mozizni,
így spórold meg a mozijegy árát! >>>

Most pedig szavazz! Neked melyik tetszik a legjobban?

(Ha Indexen, layoutban olvasol minket, akkor nem látszik a szavazás, gyere tovább az oldalunkra és szavazz ott. Vagy kapcsold ki a layoutot - Indexen oldal legalja "Cikkek rétegben" pipát szedd ki!)

Ha tetszett, fejezd ki... ha van ötleted, mondd... ha újakra vársz, figyelj... 

fotó, fotó2, fotó3, fotó4, fotót5, fotó6, fotó7

design újrahasznosítás raklap DIY

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolok.blog.hu/api/trackback/id/tr25448730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása