A mókusok spórolnak.

spórolási tippek

Amikor nem a méret a lényeg!

2013. április 18.

Van úgy, hogy egy szép csomagolás elcsábítja az embert és se lát, se hall, csak megveszi. A doboz nagy, de nagy tud lenni a csalódás is, amikor kinyitjuk.

cover.jpg

Vajon mennyi fért volna még el a dobozban?

Segítettem a Nyuszinak és tudtam, hogy valami csokis magokat szeretnék, így azok között keresgéltem. Ennek szép volt a csomagolása is, szimpi volt, hogy mogyoró és mandula is van benne vegyesen (és a mókusok mindkettőt imádják :)), így már rohantam is boldogan a pénztárhoz.

Abszolút eszembe se jutott megnézn, hogy mégis vajon hány db finomság van a dobozban. Hát nem sok. :(

gramm.jpg

Erről jut eszembe!
Ha az árat is össze akarod hasonlítani egy másik termékkel,
mindig az egységárra figyelj!

A doboz alapján sokkal nagyobb mennyiségre számítottam /de azért egy mandulát így is elfogadtam kóstolóként a kedvesemtől, miközben szabadkoztam, hogy "Jajj-jajj, milyen kevés!". :D/. Egyébként még csak nem is igazán finom.

allo_kep.jpg



Mindig nézd meg a mennyiséget, 
ne szerelemből vásárolj!

vélemény vásárlás édesség csalódás villámposzt saját tapasztalat

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolok.blog.hu/api/trackback/id/tr495231782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása