A mókusok spórolnak.

spórolási tippek

Természetes, olcsó bőrradír -kipróbálva! [szóda-szerda]

2013. március 27.

A szódabikarbónának annyira rengeteg a felhasználási lehetősége, hogy íme nyitunk egy szóda-szerda sorozatot. Mivel ez az anyag egy enyhén lúgos, vízben oldódó só, így a környezetre teljesen veszélytelen, könnyen bomlik. Nagyon olcsó, így a spóroló lakások alapja. ;)

szodaradir.png

Gyors otthoni bőrradír

Sok helyen lehet róla olvasni és a receptje is mindenhol eltér, így mondhatjuk, hogy már komoly irodalma van a szódabikarbónás bőrradírnak. Én azonban nem szeretek semmi olyat, amiben feleslegesen van más anyag is, mint amire éppen akkor szükségem van. Legyen az káros tartósítószer, vagy csak illatanyag. Így a legegyszerűbb bőrradír receptet teszteltem.

Szódabikarbónás bőrradír

  • 3 rész szódabikarbóna
  • 1 rész víz

Jöjjenek a tapasztalatok:

Kikeverni nem egy bonyolult dolog. Egy nagyon pici lapos kávéskanálnyit vettem csak ki a zacskóból. Ehhez adtam 1/3-ad kanálnyi vizet. Gyorsan elkevertem, ennyi bőven elég is volt az arcomra. Ujjammal vittem fel, majd finoman zárt négy ujjal, két kézzel elkezdtem bemasszírozni. Szememet természetesen kihagyva. Ne ijedj meg, ilyen sistergős súrolós hangja van, azonban a szódabikarbónával üveget is lehet mosni, annyira kíméletes, így kárt nem okoz. 1 perc masszírozás után meleg, bő vízzel le is öblítettem. Öblítés után kicsit pirosas voltam, de 10 percen belül elmúlt, viszont utána szemmel láthatóan is jobb volt a bőröm.

Én száraz hámlós bőrű vagyok (főleg a T vonal), így már nagyon lurkó korom óta használok bőrradírt. Azóta ezzel radírozok heti egyszer.

  • rögtön utána nagyon sima és puha lesz a bőröd tapintása, látványa
  • gyors, egyszerű, kikeveréssel együtt nem több 2 percnél
  • 100 g szódabikarbónát 51 forintért megvehetsz, ez fél évre is bőven elég, meg se romlik


Az én fürdőmbe már beköltözött egy pici pohárka kanállal, hogy mindig kéznél legyen. 
Hozzád mikor fog?

vélemény teszt zöld spórolás szódabikarbóna egészséges saját készítésű bőrradír DIY lecserélem 100%-os felhasználás szóda-szerda

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolok.blog.hu/api/trackback/id/tr485176206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása